sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Miksei vuorokaudessa vois olla enemmän tunteja?

IMG_4555 IMG_4509

Moikka kaikki! Tää on nyt näitä postauksia, joissa kuvat ja teksti ei liity toisiinsa, mutta tähän hätään en parempaan pysty. :D Kuvat on perjantailta kun vietettiin vapaapäivää: kävin aamulla Ennan kanssa salilla, sitten Ennan ja Remin kanssa tunnin lenkillä ja iltapäivästä mentiin Nikon kanssa leffaan. Miten siinä muuten aina käy niin, että sellaisia vapaalippuja leffaan ei voi koskaan käyttää ajoissa vaan pitää viivytellä siihen viimeiseen voimassaolopäivään ja sit joutuu mennä kattomaan jonkun "ihan ok" leffan?

Mulla on nyt oikeastaan jo kesäloma koulusta! Meillä ois tosiaan vielä kaks esitelmää pidettävänä (toinen englanniksi, jännittää ihan hitosti!) ja sen jälkeen eka vuosi ammattikorkeakoulua ois takana. Ihan hullua, miten nopeesti aika voi mennä! Nyt oon tehnyt töissä vuoroja vaan niin paljon kun oon pystynyt, sillä parin viikon päästä mulla ja Nikolla alkaakin jo kesälomat! Mua instagrammissa seuraavat (ja ne, jotka osaa kattoa kuvia tosta sivupalkista) tietääkin jo jotain meidän suunnitelmista lomalle. ;) Vitsi en malttais odottaa!

Mulla ois pari postausta, jotka haluaisin tehdä, kuten huhtikuusta vähän yhteenvetoa liikuntojen ja ruokien osalta, mutta en oo löytänyt aikaa tehdä niitä! Yritän kovasti saada huomenna ees jonkun postauksen aloitettua. Kiva kuitenkin näin päin, että asiaa ois ja tekis mieli tulla postaamaan, mutta aikaa ei löydy kuin se, että inspiraatiota blogille ei löytyis. :)

Mutta palataan pian ja hyvää alkavaa viikkoa teille!

9 kommenttia:

  1. toi nikon uus tukka on kyl jees! =) jipiii onhan sulla muitakin suunnitelmia kesälomalle... ;)))

    VastaaPoista
  2. Mistä sun sun täytyy pitää esitelmä englanniksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän ryhmän aiheena oli kuinka globalisaatio on vaikuttanut business matkusteluun niin siitä, jaiks :D

      Poista
  3. onks sun kavereilla instagramissa tunnuksii? esim molemmilla lauroilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niillä: lauranenn ja laurakatariina, muita löytyy sit niistä mun kuvista merkattuina! :) voin myös kertoa niitä jos jotain tiettyä kaveria etit :D

      Poista
    2. Oho se onkin laurakatarinaa :D

      Poista
  4. mulla alkaa kans kesäloma keskiviikkona, huippua!:)

    VastaaPoista