tiistai 18. kesäkuuta 2013

Ohi on..

.. nimittäin mun kesäloma. Vielä viime viikolla aattelin, et ois kauheeta palata töihin ja jotenkin mulla oli sellaen filis, että koko kesä ois jo ohi, mut onneks sain käännettyä mun ajattelun onneks ympäri. Vaikka herätys 4:30 tänä aamuna saikin mut vähän sekasin, töissä oli oikeestaan ihan mukava olla pitkästä aikaa. Ja huomenna mulla onkin jo eka vapaapäivä, joten eiköhän se kesä jatku vielä ja pystyn siitä kuitenkin nauttimaan. :)

IMG_7348

Vaikka töihin palaaminen oli ihan jees, oon silti vähän kade Nikolle kun se saa vielä lomailla ainakin loppukuukauden sen sen polven takia. Onpahan Remillä aina seuraa päivisin! Ja toisaalta, ois varmaan Nikokin mielummin terve ja kävis töissä kun eläis sen kipeän polven takia. 

IMG_7353

En oo tehnyt toukokuusta yhteenvetoa mun elämäntapamuutos- projektin kannalta, sillä kuukausi meni puoliks hyvin ja puoliks lomaillessa. :D Turkissa en päässyt salille (hotellilla oli sali mut siinä kuumuudessa sinne meno ei tullut mieleenkään) ja siellä syötiin sitä, mitä oli tarjolla, reissun jälkeen olin mahataudissa, josta parantumiseen meni yli viikko ja loppulomankin hölläilin ja syötiin kaikkea hyvää. Salille en mennyt, koska en ollut saanut lääkäriltä tuloksia siitä, mikä tauti mulla oli. Jos ois ollu joku pahempi bakteeri sieltä reissusta niin ois voinu tulla joku ikävä jälkitauti. Eilen lääkäri kuitenkin soitti, et ihan terve oon ja saan jatkaa liikuntaa ihan normaalisti! :)

IMG_7247

Aika hassua, vaikka just tultiin Turkista, mun tekis mieli lähteä taas jonnekin reissuun! Ei vaan yhtään tekis mieli pysyä kotona. Haluisin lähteä jonnekin Euroopan kaupunkiin, esim. jonnekin päin Italiaa, mutta rahatilanne ei anna ihan heti periks uutta reissua. Niko on sitä mieltä, että mennään Tallinnaan, mutta mä kannattaisin ennemmin Tukholmaa. Saa nähä lähetäänkö minnekään. Täytän just sopivasti tän viikon perjantaina 21, joten tänä vuonna riittäis ikä myös päivä Tukholmassa- risteilylle! ;)

IMG_7125

Mun lävistykset on muuten parantunut tosi kivasti, ei mädi ja pystyn pyörittelemään niitä ongelmitta! Vielä en oo koittanutkaan nukkua oikealla kyljellä, sillä lävistäjä ei suositellut lävistysten puolella nukkumista ihan heti, ettei ne lävistykset mene vinoon tai taivu. Mulla on vaan sellanen ongelma, että mun oikea silmä kuivuu öisin kun se ei pääse tyynyn pimeyteen eikä mulla oo sellasia yö-silmälappuja, joten oon nukkunut sellanen talvi-pääpanta silmillä. :D No mielumminen tällänen ongelma kuin se, et lävistykset näyttäis tulehtumisen merkkejä. :)

Tällästä kuuluu mulle tällä hetkellä! :)

4 kommenttia:

  1. Mikä nikon jalassa on? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Magneettikuvat näytti et polvilumpio ois liikahtanu ja tehny siellä polven sisällä vaurioita :s torstaina selviää tarkemmin kun lääkäri soittaa :)

      Poista