torstai 4. heinäkuuta 2013

Kesäiltaa

IMG_8018 IMG_7991 IMG_7993_2

Käytiin tiistai-iltana kuvailemassa vähän erilaisella porukalla, sillä tällä kertaa mulla oli mukana Niko, Nikon kaveri Miikka ja Remi. Koko kuvailu oli vielä poikien idea, mutta mun mukaan houkuttelu ei ollut kauheen vaikeeta!

IMG_8024

Päällä mulla oli musta tosi kivat ja mukavan rennot vaatteet. Oon vaan niin ilonen, et ostin noi housut, kiitos vaan Enna, Laura, Ninni ja Laura-serkku, jotka vakuutitte mut ostamaan ne. :D Onks teillä koskaan sillein, että ette vaan osaa sovituskopissa tehä yksin sitä ostopäätöstä vaan tarviitte kavereitten tukea ja laitatte niille sit kuvaviestiä? Mulle tää on aika yleistä, varsinkin jos oon ostamassa jotain uutta ja erikoista! Onneks kaverit auttaa ja rohkasee. 

IMG_8034

Huomatkaa toi Remin kieli..!

IMG_8062 IMG_8050 IMG_8080

Suomen kesässä parasta on niitten lämpimien päivien lisäks kyllä ehdottomasti valoisat illat! En tykkää yhtään pimeästä, joten kesällä on ihana kun voi valvoa oikeastaan koko yön ilman pimeyttä. Lisäks herätykset aamuvuoroonkaan ei tunnu niin pahalta kun aurinko paistaa jo kirkkaalta taivaalta, vaikka kello näyttäis vasta kuutta.  Kyllä se niin on, et kesä on ihmisen parasta aikaa!

14 kommenttia:

  1. jooo mää oon kans niiiiiiin huono tekemään päätöksiä yksin!! :D aina pitää varmistaa kaikkien muiden mielipiteet ja ootan suunnillee et muut tekis päätöksen mun puolesta :D itelläni menee joskus ihan oikeesti ikuisuus ku yritän päättää jotai.... ja ps ihanat kyllä noi housut!!!!!!! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla et en oo ainoa sovituskopissa jahkailija! :D kiitos, mäkin tykkään! :)

      Poista
  2. Sä oot tosi kaunis! Etenkin tossa kuvassa missä näkyy toi Remin kieli, niin sun kasvot on jotenkin aivan ekstra kauniin näköset! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat housut :) mistä ostettu?

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihana banneri <3<3<3

    frooga.blogspot.fi

    VastaaPoista