maanantai 29. heinäkuuta 2013

Serkusten kesken

Vitsi ihana viikonloppu takana! Mun piti tulla jo aamulla postaamaan teille mut sit mulle tulikin yllättäen töitä, mut jos nyt saisin tän valmiiks. Mulla oli töistä vapaata koko viikonloppu ja Laura- serkku tuli meille Helsingistä.

IMG_9571 IMG_9569

Heti lauantaina kun Laura saapui meille, pakattiin kamat ja mentiin Lutakon rannalle ottamaan aurinkoa. Tää ranta on kyllä paras auringonottopaikka Jyväskylässä, joten pitihän mun se Lauralle esitellä. Huomatkaa myös toi Lauran aika uus tatska! Eiks oo sulonen!

IMG_9620 IMG_9624

Meillä oli mukana pari cosmoa, mansikoita, viinirypäleitä ja spotify. Cosmot jäi kyllä lukematta, sillä juteltavaa oli paljon, vaikka vastahan mä olin Helsingissä. Vielä vuosi sitten se oli ihan normaalia, että nähtiin Lauran kanssa ehkä kerran tai kaks vuodessa, mutta nyt se on tosi outoa, ettei nähdä joka viikko! Ainiin, ja tossa yllänäkyvässä kuvassa näkyy mun tän hetken lempparibiisi, kesha- crazy kids, kuunnelkaa jos ette oo vielä kuullu. :)

IMG_9628 IMG_9641

Kun oltiin saatu tarpeeksemme makoilusta, käytiin hakemassa Remi meiltä ja mentiin mun äitin luokse grillaamaan. Jossain vaiheessa keksittiin, että meidän on pakko saada irtokarkkia ja ben&jerry'siä ja tietty kaupat oli menny jo kiinni, joten ei auttanut kun lainata Lauralle äitin pyörää, hakea mun pyörä ja lähteä polkemaan keskustan filmtowniin. Pyöräiltiin ja käveltiin vielä takasin äitille hakemaan Remi ja siinä vaiheessa mietittiin, että yläasteella pysyi varmaan siks niin hyvässä kunnossa, että kaikkialle piti liikkua pyörällä tai kävellen vaikka söikin usein herkkuja. Meillä oli nimittäin jalat ihan väsyny kun liikuttiin niin paljon paikasta A paikkaan B ilman autoa. No ainakin pystyttiin syömään masut täyteen herkkuja hyvillä mielin! :D

IMG_9647

Kun lopulta päästiin meille, pistettiin pretty little liarsit pyörimään, hakeuduttiin mukaviin asentoihin sohvalla ja herkuteltiin jätskillä ja karkilla. Kovasti uhottiin, että katotaan koko kolmas tuottis tänä viikonloppuna, mut la-su yönä päästiin vaan seitsemänteen jaksoon. :D

IMG_9662 IMG_9651
IMG_9678

Meidän sunnuntai alkoi aamulenkillä, jonka jälkeen suunnattiin taas Lutakkoon ottamaan aurinkoa ja kyllähän sitä tarttui ihan kivasti! Vitsi, mä vaan rakastan kesää, lämpöä, aurinkoa ja ruskettunutta ihoa.

IMG_9684

Sunnuntaina tehtiin ruuaksi täytettyjä kesäkurpitsoja, sillä Laura ei ollut ikinä syöny niitä ja mä taas rakastan niitä. Tiesin, että Laurakin tykkäis ja tykkäshän se! Samalla katottiin vähän lisää pll:ää, itseasiassa kolmen jakson verran kunnes mun oli aika viedä Laura matkakeskukselle. Ikinä ennen ei oo varmaan mennyt viikonloppu näin nopeasti! Onneks kohta on taas mun ja Nikon vuoro mennä Helsinkiin, sillä Lauran veljellä on rippijuhlat. 

Kuinka moni muu viettin viikonloppunsa rannalla aurinkoa ottaen? :) Vai oliko kaikki muut festareilla ja keikoilla? Vitsi, oisin halunnut kyllä olla kattomassa Rihannaa, mutta oon ollut jo kahdesti Rihannan keikalla, joten päätin jättää tänä vuonna väliin. Ens kerralla meen varmasti! 

18 kommenttia:

  1. En oo pitkään aikaan päässy Lutakkoon auringonottoon... Alkukesällä melkein asuin siellä. Pitääpäs mennä kun taas työt ja helteet ei täsmää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidetään peukkuja et pääset vielä tänä kesänä ottamaan aurinkoa Lutakkoon! :)

      Poista
  2. oih kunpa vaa itekki oisin voinu nauttia noista hellepäivistä.... ois ollu nii täydelliset kelit just olla festareilla tai vaan loikoilla rannalla tai lähtee vaikka veneilee! noina päivinä se on kyllä niin masentavaa ku on töitä.... ei paljoo kesästä tuu nautittuu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tiiän tunteen, on tullu monesti kassalta kateltua ulos kateellisena.. Mut sit pitää aatella et on onnekas kun on töitä! :)

      Poista
  3. Ihanan kuuloinen viikonloppu. :)

    VastaaPoista
  4. Mitä laitoit noihin kesäkurpitsoihin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jauhelihaa, fetaa ja juustoraastetta :) yleensä käytän juustoraasteen sijaan raejuustoa mut nyt sitä ei ollu tarpeeks :)

      Poista
  5. Kuulostaa ihanalta :)
    Mistä katot pll:ää ja onks siinä tekstityksiä? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan katottu sitä cucircasta ja 1channelista ja kummassakaan ei oo tekstejä :/ jos joku tietää jonkun sivun josta näkis ees enkuks tekstitettynä niin saa vinkata! :)

      Poista
    2. hdfin.com ! löytyy suomeks ja on jopa 4 kausi muistaakseeni :D

      Poista
    3. Jee kiitos tästä tiedosta! :)

      Poista
  6. Onko sun hiukset leikattu kerroksittain ja kauan on kestänyt kasvattaa nuin pitkät hiukset? :) Olen 13v ja mun hiukset on vähän yli olkapäitten ja minua kismittää kun nämä on aika kuivat ja menen leikkauttamaan nämä latvat. Niin kuinka kauan mulla suurin piirtein kestäis kasvattaa tuollaiset hiukset kuin sulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi paha mennä sanomaan! Mulla oli vielä lukiossa sellaset vähän yli olkapään ja on ollu sen jälkeenkin :) kannattaa käydä kattomassa noita mun hiuspostauksia jos niistä näkisit vähän miten mun hiukset on kasvanu! :) ja joo on mun hiuksia joskus leikattu kerroksittain mut ei nyt pitkään aikaan. Niin ja kaikilla kasvaa hiukset niin eritahtiin et vaikee sanoa kauan sulla menis! :)

      Poista