sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

My new tattoo

Kuten tarkkasilmäsimmät teistä jo edellisestä postauksesta huomasivatkin, kävin torstaina ottamassa toisen tatuoinnin. Aika pian ensimmäisen tatskan jälkeen keksin, että haluaisin käsivarteen jonkin tekstin ja tässä vuoden aikana toi paikka onkin vaihdellu paljon, kunnes sit lopulta päädyin siihen, et on se käsi sittenkin se, mihin seuraavan tatuoinnin haluan.
 IMG_2670tattoo

Ensin mietin pitkää erästä lausetta, mutta sitten viime kesänä keksin, että haluaisin tatuoida sanan "hope". Pitkään pidin kyseistä sanaa mielessä, mutta sit törmäsin instagramissa tosi nättiin ja siroon believe-tatuointiin ja rupesin miettimään enemmän noitten sanojen merkitystä. Niissä on musta vähän samantyylinen tarkotus, erona vaan se, että sanassa hope sä vaan toivot, että jotain hyvää tapahtuis, mutta et usko, että voit vaikuttaa siihen itse, kun taas sanassa believe sä uskot, että voit itse vaikuttaa asioihin, kunhan vaan uskot ittees tai uskot siihen, että hyviä asioita tapahtuu. En tiiä, saitteko mun ajatuksesta yhtään kiinni? Believe tuo mulle uskoa itseeni ja omaan tekemiseen.

IMG_2676IMG_2674

Joku saattaa pitää mun tatuointeja (edelliseen tatuointipostaukseen tästä) tosi kliseisinä, mutta tärkeintä on, että niillä on mulle merkitystä. Tykkään myös siitä, että nää mun tatuoinnit näkyy usein, mutta toisaalta harvoin! Pystyn hyvin peittämään ne vaatteilla ja esimerkiksi töissä ne ei näy ollenkaan (paitsi nyt, sillä työpaidan hiha hankaa tuota uutta tatuointia, joten mun on pitäny kääriä toinen hiha ylös). Se on hauska kattoa asiakkaiden ilmeitä, kun ne kattoo kahteen kertaan mun käsivartta: miettii varmaan, että onko toi teksti ollut tossa aina. :D

IMG_2677

Viimeksi otin tatskan yhdessä Ninnin kanssa ja tällä kertaa mulla oli mukana Enna! Enna otti ihan sairaan siistin kuvan olkavarteen (näätte sen tästä) ja nyt mä vaikutan ihan nössöltä verrattuna Ennaan, haha. 

Mutta mitäs tykkäätte? :)

35 kommenttia:

  1. Et oo nössö vaan just paras ;D ja toi on sun näkönen :)

    VastaaPoista
  2. Missä kävit ottaa ton tatuoinnin? :) tosi ihana ajatus sen takana! Ja tärkeintähän on että sillä on sulle merkitystä, eikä muille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 44 tattoo & galleryssa ! Ja oot ihan oikeessa :)

      Poista
  3. Toi nuttura sopii sulle ihan älyttömän hyvin! :) Ja kaunis tatuointi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) mulla on itseasiassa melkein aina hiukset nutturalla mut se ei vaan näy täällä blogin puolella ;D Enna sai tehtyä tosta tollasen kivan niin pääs kuviinkin!

      Poista
  4. Upee tatska ja kuvat ihan huippuja <3

    VastaaPoista
  5. Se menee just noin niin kun sanoit, ne on sun tatskat ja vaan sillä on merkitystä, että sä oot niihin tyytyväinen ja ymmärrät merkityksen niiden takana. :) Ei se hopekaan ois huono vaihtoehto ollut, ainakin mulle tulee siitä mieleen ajatus, että aina on toivoa, vaikka asiat ois miten huonosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä ! :) ja tosiaa, ei se hope ois ollutkaan yhtään huono, toi believe vaan kuvasti ehkä vielä enemmän mun ajatusmaailmaa :)

      Poista
  6. Tosi kiva toi tatska! Vitsi mun pitäis kyllä kans saada jo varattua uus tatska-aika, mut en vaan ikinä saa aikaseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mä tiiän ton saamattomuuden, onneks olin ennan mukana niin siinä samalla sai varattua itelle ajan ;)

      Poista
  7. Oi että, huikeita kuvia! ♥ Sun blogissa pääsee kyllä tosi usein ihastelemaan kuvien hienoutta. Ja toi tatuointikin on kiva :) Ite en tatskaa haluaisi saati uskaltaisi ottaa, mutta jos mun olis pakko ottaa joku, se vois hyvinkin olla kanssa believe. Siihen sanaan kiteytyy niin paljon mulle merkittäviä juttuja :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! ♥ jos se uskallus on kivusta kiinni, niin voin kertoa et sitä ei kannata miettiä! :)

      Poista
  8. Ihana tatska! ♥ nyt oma tatskakuume vaan kasvaa :D

    VastaaPoista
  9. Ihana tuo uusi tatuointisi! Tykkään siitä, että se on tuollainen ihanan siro ja tarvittaessa sen pystyy myöskin hyvin peittämään. Pakko myös kehua näitä postauksen valokuvia, todella upeita! Tuli itselläkin vähän hinku päästä kuvailemaan tuonne Kuokkalan suuntaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) oon jo pitkään haaveillu auringonlasku kuvista mut vihdoin eilen onnistu! :)

      Poista
  10. Voin kuvailla sua useemminkin kun näistä niin tykätään ;) sitkun muutst mun naapuriin nii vaikka jokapäivä :*

    VastaaPoista
  11. Sen pitää olla niin, että tatuoinnilla on just sulle itsellesi merkitystä. Millään muulla ei ole väliä. Mun mielestä tuo on just ihanan simppeli ja pieni sana tarkoittaa paljon. Mulla on mielessä yksi suomenkielinen lause, jonka haluaisin tatuoida mutta en ole vielä varma minne.. Haluisin sen kuitenkin niin että sen saa aina pois näkyvistä tarvittaessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Miten ois esim yläselkä, toinen lapaluu tai kylki? :)

      Poista
  12. Ihania kuvia! :) ekasta tai vikasta sais tosi kivan bannerin<3

    Ja voih tuo tatuointi !! Pitäis itseki saada varattua aika uudelle tatuoinnille... :) mitä hintaluokkaa siellä tollanen pieni teksti maksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mietin ite kans sitä banneria, mutta noissa on ehkä vähän liian tumma tausta :/

      tuolla tatuointipaikassa aloitusmaksu oli 80 e mut sain tän mun 60 eurolla, varmaan just siks et tää on niin pieni ja se mun edellinen tatuointi (vielä pienempi) oli 70 euroa. :)

      Poista
  13. On kyllä super sulonen tatuointi! Mä oon kans joskus miettinyt että ottaisin ranteeseen, ikään kun tohon väärälle puolelle jonkun kivan pienen tekstin. Mulla oli jo yhdet lyriikatkin valmiina, mutta en kyllä usko että sitten koskaan meen sitä ottamaan :D Oon liian mieltä muuttava persoona. Mut sulle toi tatuointi sopii kyllä ihan loistavasti ja se on ihana tollanen simppeli ettei siihen varmasti kyllästy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ekan tatuoinnin kaa mullakin oli kyllä tollasta jahkailua! siks otinkin sen niskaan niin en nää sitä niin eipähän kyllästy helposti :) ja se tatuoija sanoi musta hyvin, että vaikka joskus ei enää se tatuoinnin merkitys tuntuiskaan niin isolta, harvoin niin pientä sanaa voi alkaa katumaan, sillä elämässä on paljon muutakin kuin yksi pieni tatuointi piilossa :D

      Poista
  14. Missä otit aiemman tatuointisi?:) Oliko isot hinta erot ja onko kummassakin paikassa ollut hyvän laatuisia?:D mietin tässä ite parhaillaan tatuointia ja arvon liikettä missä sen kävisin ottamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otin edellisen body ctrlissa ja molemmissa oli suunnilleen sama hinta ja yhtä hyvä laatu :) tietty jos aiot ottaa jotain isoa kuvaa, niin sit kannattaa tutustua eri tatuoijiin, koska jokaisella on oma tyyli piirtää! mut tällaisissa teksteissä ei kauheesti oo väliä, missä sen ottaa. suosittelen kuitenkin tätä 44 tattoo & gallery, tykkäsin siitä paikasta nimittäin kovasti! :)

      Poista
  15. Mulle tuo tatska tuo mieleen usko Jumalaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no voihan believellä tarkoittaa sitäkin! :)

      Poista
  16. Hei kommentoin nyt tähän vanhaan postaukseen, mut kuinka pitkät jonot tuolla 44 tattoossa oli? :) et kuinka aikasin kannattais varata aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm oisko se aika ollu jonku 1-2 kk päästä siitä varauksesta? en muista nyt yhtään :s Riippuu tietysti millasen tatuoinnin haluaa, tossa mun meni vaan 10 min mut sit tietysti isompaan tatskaan tarvii pidemmän ajan ja niitä voi olla hankalampi saada :) Mä tosiaan halusin nimenomaan samalle päivälle, kun Ennan aika oli niin sillä en muista sitä jonotusaikaa :D

      Poista