perjantai 12. joulukuuta 2014

Christmas cards

kortit2 kortit1 kortit4

Moi! Ette usko, miten kiva on tulla kirjoittelemaan teille viikon tauon jälkeen. Mitä mä oon sit tehnyt, kun en ole täällä ehtiny käymään? No niitä kouluhommia. Melkein joka päivä oon tehnyt niitä 8-12 tuntia niin kuvaamiselle ei ole kauheesti jäänyt aikaa. Keskiviikkona ja eilen tein kuitenkin joulukortit, jotta saan ne tänään postiin. Meillä oli tänä vuonna poro-teema ja Niko toimi sormivärin käyttäjänä, jotta saatiin poroille päät. Musta noista tuli aika söpöjä, mut mitä te tykkäätte? :)

Enää yks tentti ja kaks palautettavaa tehtävää ja oon valmis joululomalle! Mun tekis mieli ihan hirveesti kattoa joku (tai useampikin) joululeffa! Ehkä eniten haluisin nähdä the Grinchin. Kun olin ekalla luokalla (tai niinku Jyväskylässä sanotaan niin eppuluokalla)  niin meidän koulun kolmannet (kolkit siis) oli Koululainen-lehden kummiluokka ja niin päästiin koko koulu Koululaisen piikkiin kattomaan toi the Grinch leffaan. Saatiin ottaa myös yksi kaveri mukaan ja mä otin äitin! Oon sen jälkeen nähnyt ton leffan ehkä vaan kerran, mutta jotenkin tekee nyt mieli kattoa se! Mä tykkään myös Love actually -leffasta tosi paljon, ihanan jouluinen. 

Mikä on teidän lempijoululeffa? :)

24 kommenttia:

  1. Hih miten suloiset ja ihanat kortit, hieno nähdä miten panostatte noihin :) ihan super nätit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Onhan se nyt ihana saada itsetehtykortti kun tietää et joku on nähny sua varten vaivaa :)

      Poista
  2. Oi miten kauniita kortteja! Voi kunpa itsekin kerkeis ja nimenomaan sais aikaseksi värkättyä joulukortit..:-)
    ja pakko muuten mainita, kun sulla on aina sun instagram ja muissa kuvissa sun nimi/nimimerkki, niin mulla on tullu pakkomielteeksi ettiä aina uudesta kuvasta se sun nimi, koska se on välillä tosi huomaamaton, niinku on varmaan tarkotuskin... :-D joskus menee aika kauankin ennen kuin löytää, haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän sitä vielä ehtii jos lähettää 1. luokassa tai vie ite perille. :) Haha, Laurakin sano, et vähän hyvä peli ettiä niitä. :'D Kyllä mullakin on välillä vaikeus keksiä, mihin sen laittais, ettei se "pilaa" kuvaa, mut toisaalta sitä ei saa ihan yksinkertaisesti vaan rajattua pois.

      Poista
  3. mä rakastan the holiday leffaa <3 koska JUDE LAW <3<3<3<3<3 katotaan se aina jouluna kun mun siskolla on se :) tosi ihania kortteja, riittäispä itelläki aika askarteluun mutta meillä on vika tentti vasta 20.12 ja kauheesti palautustehtäviä -.- toivottavasti pääsis nyt kaikki läpi niin sais jouluna vähän relata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana leffa! <3 Voi ei, tsemppiä sulle kouluhommiin, nyt kun jaksaa tsempata niin sit voi lomailla hyvillä mielin. :) Mulla oli joskus lukiossa 23.12. la vika koe, sillon ei kauheesti naurattanu nimittäin koe oli vielä fysiikan koe ja se ei lukeudu mun vahvoihin aineisiin. :D

      Poista
  4. Mun lemppari on ihan ehottomasti The Holiday, New Year's Eve ja toi Love Actually :D katon ne joka vuos kerralla putkeen ja syön jotaki herkkua. Ei huono perinne :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei huono perinne tosiaankaan! Noi on jokainen niin ihania, et voisin kattoa ne vaikka just nyt heti :)

      Poista
  5. Tulipa söpöt kortit! Valkonen korttipohja toimii aina!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Varsinkin noissa toi valkonen on ehkä paras et noi nousee, varsinkin toi Petterin nenä, kunnolla esiin ;)

      Poista
  6. Voi miten söpöjä kortteja! :) Saisinpa mäkin noin hienon ja itsetehdyn kortin tänä vuonna. Mua aina harmittaa kun ei kellään tunnu olevan tapana lähetellä joulukortteja enää :(

    Mulla on monia lempparileffoja, jotka kuuluu perinteisesti mun jouluun, kuten Mikki Hiiren joululeffat, The Holiday (katsoin just toissapäivänä taas) ja Joulutarina. Ja The Simpsons moviekin jostain syystä liittyy mulla jouluun, vaikkei joululeffa ookkaan :D Ehkä se johtuu siitä, kun jouluaattona tulee aina telkkarista Simpsonit-maraton ja tuijottelen sitä aina veljen kanssa.

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me kyllä saadaan joulukortteja, mut lähes kaikki on kaupasta ostettuja! Vaikka on nekin kivoja, varsinkin jos ne on ostettu ajatuksella. :)

      Noi on kyllä kaikki hyviä! Joulutarina on kans ihanan jouluinen. Haha, no ei sillä väliä, mikä leffa, kunhan joulufiilis tulee ;)

      Poista
  7. Ihania kortteja :) Skipataan joulu on ihan hyvä leffa ja toi grinch on musta kans hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi skipataan joulu kuulostaa tutulta, mut en oo kyllä varma oonko nähnyt sen.. Pitää googlettaa! :)

      Poista
  8. Oi miten ihania kortteja! Mä kans aina teen itse kortit ja sit oon aina ihan innoissani kun saan ne valmiiks ja lähetettyä :D
    Mun lemppari joululeffa on varmaan The Holiday tai Love Acctually, ne on niin ihanan hömppäsöpöjä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin kivaa kun on joku 20 kpl valmiita kortteja, on niin ylpeä olo!

      Noi tuntuu olevan monen lempparit! Niissä on vaan niin ihana joulufiilis :)

      Poista
  9. Vauuu miten söpöjä ja hienoja kortteja :) blogisi on myös aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihana kuulla et tykkäät. <3 Harmittaa, kun koulukiireiden takia oon päässyt päivittelemään blogia paljon vähemmän kuin haluisin.. Mulla ois kauhee postausinto, mut aikaa ei oo tarpeeks. Onneks kohta on joululoma ja aikaa enemmän. :)

      Poista
  10. Oii onpas söpöjä kortteja! ♥

    VastaaPoista
  11. Matkin, maaatkin, vaikka en osaa askarrella, ton vois ehkä osata, painaa peukaloa maaliin ja liimaa silmät. Siistii ku jaat aina muilleki, suurta sydäntä sulleki.

    VastaaPoista