lauantai 27. joulukuuta 2014

My Christmas

joulu6 joulu8 joulu7 joulu4 joulu5

Kuten jo kerroin teille etukäteen, meidän joulu kului rentoutuen kolmessa eri paikassa: mun äidillä, Nikon vanhemmilla ja mun iskällä. Eilen menin vielä viettämään Tapania äidin luokse, kun Niko palas jo töihin. Joulu oli just sellanen, kun olin oottanutkin; rauhallinen ja sain viettää aikaa yhdessä kaikkien tärkeiden ihmisten kanssa. Kuvia ei tullut kauheasti otettua ja suurin osa niistäkin on sellaisia kotialbumi-kuvia. Mutta joskus on hyvä vaan nauttia hetkestä muutenkin, kuin linssin läpi.

joulu9 joulu11 joulu10 joulu12

Vielä lopuks muutama kuva lahjoista, jota sain ja saatiin. Saatiin kotiin kaikkea tarpeellista ja toivottua, kuten astioita, pyyhkeitä ja lakanat sekä mä sain perinteisesti ihonhoitojuttuja, vihdoin uuden kihartimen (kiitos kaikille, jotka silloin joskus syksyllä kirjoitteli suosituksia uusista kihartimista, niiden perusteella tiesin, mitä pukilta toivoa! :)), lahjakortteja, leffalippuja, urheiluvaatteita ja rahaa. Lisäksi Nikolta sain kovasti toivotun uuden lompakon, johon oon jo näissä parissa päivässä ihan rakastunut! Taidettiin olla erityisen kilttejä tänä vuonna, kun näin monta ihanaa lahjaa pukki toi. ;)

Toivottavasti teidän kaikkien joulu meni mukavissa merkeissä! 

12 kommenttia:

  1. Joulu meni erittäin hyvissä merkeissä, kuten näytti menevän sielläkin :) Tarpeelliset lahjat on aina parhaita, sain itekin paljon koti- ja kosmetiikkajuttuja ja niistäkös mä aina innostun! Oon aika kade tuosta Korsin lompakosta, mulle kans :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, et sunkin joulu meni kivasti! :) Tarpeelliset lahjat on kyllä parhaita, vaikka ihan vaan hemmotteluun suunnatutkin tekee hyvää kiireisen syksyn jälkeen! Heh, toi lompakko on kyllä ihana.. <3

      Poista
  2. Tosi kivoja lahjoja olet saanu!:) Ja ihana toi sun ja Nikon yhteiskuva;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paketeista löytyi kyllä kaikkea ihanaa! :) Heh, kiitos! Harmi, et se on vähän rakeinen, kun oli jo niin pimeetä :/

      Poista
  3. Ihana herrasmies remi :D

    VastaaPoista
  4. Ihanan tunnelmallisia kuvia! :)

    VastaaPoista
  5. Ihania lahjoi oot saanu ja nää sun kuvat on kyllä tosi kivoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep, saatiin kieltämättä kaikkea kivaa ! :)

      Poista
  6. Onpa ihania kuvia ja niin suloinen koira rusetteineen! :)

    VastaaPoista