keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Life lately

2

Monen teistä lempipostauksia tuntuu olevan nää sekalaisia kuvia sisältävät postauksest, joten nyt ois taas sellaisen vuoro! Mulla on viimeaikoina ollut aika vähän kortilla, mutta toivon, ettei se välity blogin sille puolelle mitenkään negatiivisesti. Oonkin päättänyt, että kauheessa kiireessä en postauksia halua tehdä, vaan niitä tehdään sit silloin, kun on aikaa, vaikka niitä tulee sit ehkä vähän harvemmin ulos. :)

1

Kun vihersmoothieista alkoi tulla kunnon muoti-ilmiö, aattelin, että en kyllä ikinä lähde tuohon mukaan. Miten sit kuitenkin kävi haha. Mua on jotenkin viime aikoina alkanut ällöttämään keitetyt kasvikset ja oon super kyllästynyt mun entiseen lemppariin, eli kanasalaattiin, joten oli pakko keksiä jokin tapa syödä niitä kasviksia. Kauppareissulla ostin sit avocadoa, baby pinaattia, päärynää, inkivääriä ja kiiviä ja noista tuli tosi hyvä kombo! Lisäsin joukkoon siis vielä vähän vettä ja kaikki vaan blenderillä sekaisin. Myös päärynän vaihtaminen omenaan toimii, mutta ilman kiiviä toi ei oo ihan niin hyvää. Jos teillä on jotain hyviä reseptejä vihersmoothieihin niin vinkatkaa ihmeessä!

5

Vähän aikaa sit yhteistyön kautta tilaamastani House of Brandonin paketista paljastui myös kuvan collegepaita Vero Modalta. Eka ajattelin sen tulevan ihan arkikäyttöön, mutta jotenkin oon nyt pitänyt sitä kotipaitana siitä lähtien, kun sen sain. En valita, kivat kotivaatteet on kyllä yhtä tärkeitä, kun arkivaatteet ja ne piristää kummasti kotipäiviä. Tykkään tän paidan sellaisesta "likaisen" roosan väristä ja ohuesta kankaasta, kun usein kotivaatteet on paksuja ja pehmoisia.

3

Mä juon lähes poikkeuksetta vihreää teetä, mutta kun Marjo kävi meillä iltateellä ja toi mukanaan vaniljanmakuista mustaa teetä, löysin uuden teen lemppareiden joukkoon! Usein maustetuissa teessä (teissä? miten se taivutetaan) ei kauheasti maistu mikään erikoinen, mut tässä on ihana vaniljainen sivumaku, suosittelen!

6

Sain vähän aikaa sit Cloetalta aika kivan pikkupaketin, joka sisälti yllänäkyvät herkut! Oon ehkä joskus maininnut, että oon kunnon purkkariippuvainen ja tosta ksylitolikiteitä sisältävä purkka on tosi hyvää! Mun oli tietty pakko tarkistaa, et millasia ne kiteet on ja kun tollasen purasee puoliks niin siellä sisällä ihan oikeasti on sellasia hauskoja sokerikiteiden näköisiä kiteitä. :D Oli pakko tutkia! Paketista paljastui myös uusia Goody good stuff -karkkeja, jotka on laktoosittomia, gluteenittomia ja kasviperäisiä, eikä ne sisällä keinotekoisia aromeja ja värejä. Toisessa pussissa oli nallekarkkeja ja toisessa kirpeitä karkkeja, jotka oli mun mieleen! Jotenkin noita syödessä oli sellanen hyvä mieli, kun tiesi, ettei syö niin paljon lisäaineita haha!

4

Syksyllä mulla oli niin kiire koulun ja töiden takia, että kavereiden näkeminen jäi ihan liian vähälle. Nyt oonkin yrittänyt joka viikko nähdä kavereita ja ihan hyvin oon siinä onnistunut! Käytiin kuvan kakkupaloilla Lauran ja Sariannen kanssa tammikuun puolella ja täytyy sanoa, että tykkäsin tosi kovasti kahvila Wilhelmiinan uusista tiloista! Ei tosin noissa kakkupaloissakaan ollut mitään valittamista.. ;)

Mutta sellasta tällä kertaa! Kuten mua instagramissa (@saraasara) seuraavat tietää, kävin tänään Ninnin ja koirajengin kanssa ihanassa kevätsäässä lenkillä ja loppupäivä ollaankin katottu Ennan kanssa Hannah Montanaa. Ihana päivä siis takana! 

18 kommenttia:

  1. Olipa tosi ihana postaus ja kauniita kuvia taas! :) Söpö tuo sinun uusi paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva et tykkäsit ! :) Se on kyllä kiva. ;>

      Poista
  2. tuli vaan mieleen, et mun entinen koulukamu joka omistaa osan tosta wilhelmiinasta , perheyritys ku se on niin seuraa sun blogia :D ku oon kehunu sun blogii niin se on käyny ilmi ! random juttu , mut tulipahan kirjotettua :D
    ja taas niin ihana remi tuolla! hihh :)) ja postaile ihan missä tahissa haluat , en oo koskaa tajunnu et miks jotkut valittaa bloggaajille postaustahista , mitä se niiltä on pois....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hauska sattuma! Terkkuja vaan sinne, Wilhelmiina on kyllä mun lemppari! :) Heh, Remi tykkää nukkua parvekkeen ovea vasten, kun siinä on kaikista viileintä. :D

      Poista
  3. Vihersmoothie on oikeesti yllättävän hyvää! Mä pistän sekasin avokadoa, kurkkua, limeä ja kiiviä, eikä siinä oikeestaan muu maistu kuin se kiivi :D mutta on kyllä ihan kelpo tapa saada kasviksia alas, kun ei ne niin yksinään maistu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, pitää koittaa ens kerralla, kiitos vinkistä! :) Totta, tollein juotuna saa niin monta hedelmää ja vihannesta alas ihan huomaamatta :D

      Poista
  4. Tosi kiva postaus jälleen!:):)

    VastaaPoista
  5. Mä en oo vielä onnistunu tekemään juotavaa vihersmoothieta, mutta toi sun resepti kuulostaa sen verran hyvältä että vois vaikka toimiakin ;) se menee kokeiluun siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, mitä oot sit laittanu niihin? :D Toi kiivi peittää kyllä aika hyvin kaiken plus inkivääri!

      Poista
  6. Kiva että säkin katot Hannah Montanaa ja oot aiemmin maininnu joistain muistakin sarjoista/leffoista, jotka vois mieltää enemmän nuorempien katottavaks :) Oon ite siis n. 25v ;) mut tykkään iteki kattoo ton tyylisiä! :D Toki katon muutaki mut oon miettiny oonko jotenki outo.. :D Kiva et muitaki yhtä "outoja" löytyy ;)
    -marissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis Disney channel ja sen sarjat on mun (ja meidän) salainen pahe ;D ihan parhaita vapaapäivän vietettä!

      Poista
  7. Tuota teetä pitää kyllä maistaa, kuulostaa niin hyvältä! :) Muutenkin ihana postaus ja näitä kuviasi nyt ei voi koskaan kehua liikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti, oli tosi hyvää! :) Voi, kiitos paljon! :>

      Poista
  8. Oijoi miten nuo kakkupalat näyttääkään herkullisilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä ne olikin! :p Varsinkin toi pinkki oli niin hyvää <3

      Poista
  9. Oon kerran kokeillu vihersmoothieta, muuten samoilla aineksilla muttei sattunu oleen kiiviä ja maku... no, oli sen mukanen :-D, ens kerralla kiivit messiin!
    Mun mielestä tuo tee-juttu(?) on vaa et "maustettu tee/maustetut teet" tai "maustetussa teessä". En taho päteä kun en siis itekkään tiiä, rupesin vaa miettii et apua mite se ny mennee :'''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laita ens kerralla kiiviä, se tekee ison eron! ;) Ja joo, suomi oli välillä vähän vaikeaa haha! :D

      Poista