keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Jännää kerrottavaa

1

Arvatkaas mitä! Mulla ois teille jännittävää kerrottavaa, nimittäin mut valittiin vähän aikaa sit Blistexin Happiness Media Manageriksi! Siihen haettiin vähän aikaa sit Instagramin kautta ja mä hain mukaan noilla ensimmäisen kollaasin kuvilla, mutta valintaan oli vaikuttanut koko feedin yleisilme. Mä nyt sit postailen Instagramissa @blistexsuomi käyttäjälle aktiivisesti parin kuukauden ajan onnellisia ja iloisia kuvia mun arjesta! Eilen julkaisin ensimmäisen kuvan blistexin instagramiin ja oon kyllä niin innoissani tästä hommasta!

2

Maanantaina vietin kivan päivän Helsingissä, sillä kävin juttelemassa tästä hommasta Indiedaysin toimistolla ja sain myös osan palkinnoista eli iPhone 6:sen, liput Tubeconiin ja sain sparrausta instagramin päivittelystä Annika O:lta. Onks teistä joku käynyt tuolla Tubeconissa? Aateltiin suunnata sinne Nikon kanssa sit elokuussa, mutta ei tiedetä yhtään, mitä odottaa!

3

Eli nyt mun juttuja voi seurata instagramista mun oman profiilin @saraasara lisäksi @blistexsuomi -tililtä! :) Vitsi, en malta oottaa, mitä nää pari kuukautta pitää sisällään! 

28 kommenttia:

  1. Vau, paljon onnea !! Sulla on kyllä aina tosi kauniita ja inspiroivia kuvia, joten valinta meni oikeaan osoitteeseen :-)

    VastaaPoista
  2. Onneks olkoon ihan huikee juttu! :)

    VastaaPoista
  3. Tulin niin iloiseksi kun huomasin instagramissa blistex suomen valinneen sinut voittajaksi!:) Meni kyllä täysin oikeaan osoitteeseen, paljon onnea<3

    VastaaPoista
  4. Ihan oikeaan osoitteeseen kyllä meni voitto, sulla on niin mahtava fiidi ettei mitään rajaa! :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna, tuun tälläsestä niin hyvälle mielelle! :)

      Poista
  5. Vautsi! Ihan mahtava juttu, paljon onnea. Voitto meni oikeeseen osoitteesen :)

    VastaaPoista
  6. Wau, hieno juttu! Onnittelut, olit kyllä pestisi ansainnut :)

    VastaaPoista
  7. Saitko samalla Annikalta sparrausta Facebookin päivittämisestä? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tää juttu on paisunut jo ihan älyttömyyksiin, eikä kuulu oikeastaan mulle mitenkään.

      Poista
    2. Olet onnekas, lahjakas, säteilet ja jaat iloa. Oikeeseen osoitteeseen voitto meni, onnea!

      Poista
    3. Voi miten ihanasti sanottu, kiitos! :) <3

      Poista
  8. Paljon onneaa ! Ihania kuvia taas ♥

    VastaaPoista