lauantai 26. syyskuuta 2015

Uusi luottotuote

11 2

Kuten teille vähän aikaa sitten kerroin, tein syyskuun alussa uuden vakkarituotelöydön. Oon tasaisin väliajoin googletellut Urban Decayn naked -luomiväripaletteja, mutta en oo mistään löytänyt toimitusta Suomeen. Tai jos on löytynyt, tuote on vaikuttanut feikiltä, jolloin oon suosiolla jättänyt tilaamisen välistä. Kun kuulin, että Sokos alkaa myymään Urban Decayn tuotteita Suomessa, ei tarvinnut kahteen kertaan miettiä, klikkaanko kyseisen tuotteen ostoskoriin. Minkä sille voi, kun on kaikkien blogihehkutusten uhri!

5

Näitähän on siis kolme ja eka olin tilaamassa suoraan sitä uusinta, eli kolmosta, mutta huomasin kaikkien sävyjen olevan aika vaaleanpunaisia. Ei sovi mun muutenkin punoittaville silmille! Harmi, sillä sen paketti olis ollut hienoin. :D Pari tuntia googleteltiin Ninnin kanssa näiden palettien eroja ja tästä blogista sainkin suurimman avun! Seuraavaks googlettelin kaikenmaailman iho- ja värianalyyseja, jotta tiiän, onko mun iho kelta- vai punapohjainen.. Oon kyllä aina ollut itse sitä mieltä, että se on lämmin ja kellertävä, mutta siitä on ennenkin täällä blogin kommenttiboksissa väitelty, joten aloin itsekin tätä epäilemään jo. Analyysejen perusteella mä oon "syksy" ja ihon pohjasävy on kellertävä ja lämmin, joten päädyin Naked 1:seen. Ilmeisesti meikkejenkin ostamisesta voi tehdä vaikeeta! :D

1 4

Onko tää ollut sit kaikkien hehkutusten väärti? Mun mielestä vastaus on helppo: on ollut! Pari viikkoa sit, kun päästiin Lauran kanssa ammattimeikkaajan käsittelyyn, loihti tää meikkaaja mulle upean iltameikin tällä paletilla ja itse oon taas tehnyt tällä mattapintaisia ja hohtavia arkimeikkejä. Lisäksi tän paletin mukana tulee pohjustusvoidenäytteitä, joista jo eka vakuutti mut, et ens kerralla on ehkä hommattava sellainen. Oon siis tosi tyytyväinen ja voin lämpimästi suositella tätä kaikille! Tästä tuli aikamoista hehkutusta, mutta hyvää tuotetta saakin vähän hehkuttaa. ;)

Löytyykö teiltä samanlainen Naked-paletti vai joku muu niistä kolmesta? Mitkä muut meikit on kokeilemisen arvoisia Urban Decaylta? :)

13 kommenttia:

  1. Mulla on naked 2, ja oon tykänny kans :-) Siinä on vain valtaosa väsyt shimmerisiä, miten tossa naked ykkösessä, siinä näyttäisi olevan enemmän mattasävyjä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ottaisin kyllä mielellään myös senkin heh :D sanoisin et tossa on aika puoliks ehkä, mut ehkä shimmerisiä hieman enemmän :) täytyy varmaan laskea ne vielä kotona:D

      Poista
    2. Nyt tässä meikatessa tarkistin, niin ei siinä oo kun 2 mattasävyä :D osa on sit metallinhohtoisia ja osassa on ihan kunnon kimalletta :)

      Poista
  2. Missä hinnoissa nämä paletit pyörii? :)

    VastaaPoista
  3. Multa löytyy Naked 2 ja oon käyttänyt sitä aivan hulluna! Nyt kuitenkin glitteriset ja shimmeriset luomivärit oon vaihtanut mattaisiin, joten tuosta paletista itselleni varsinkaan arkena ei niin kauheasti iloa enää ole. Uskon kuitenkin että joskus taas palaan niihin, en siis uskalla ainakaan luopua siitä! Tykkään muuten koko paletista hurjasti, pakkauksesta kuin myös luomivärien laadusta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, vähän ajan päästä innostut taas! :) mäkin oon käyttäny eniten ton paletin mattasia, tulee niin nättiä jälkeä!

      Poista
  4. Super ihana paletti ja kauniita kuvia! Itse ostin hiljattain Naked Basics -paletin ja laatu on aivan mieletön! Haaveilen myös muista Naked-paleteista! ;-) <3
    Luomiväri kestää kuosissaan ihan koko pitkän päivän, eikä yhtään sotkeennu, tai kasaannu... Huippulaatua, sanoisin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä allekirjoittaa ihan täysin sun kommentin! Kiitos :)

      Poista
  5. Multa löytyy tuo sama ja on kyllä ihan huippu! Oli kyllä itelläkin tuskaa miettiä, että minkä sävyinen oma iho on, mutta onneksi selvisi :D. Näytät tosi kauniille tuossa kuvassa ja tuo meikki sopii hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, se oli yllättävän vaikea päätös, mut oon kyllä tyytyväinen mun valintaan! :)

      Poista
  6. Mulla ei valitettavasti oo mitään noista Naked-paleteista, mutta ois kyllä haaveissa joskus metsästää joku ittelleni! :-) Oon niin paljon kuullut noista hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt niitä on onneks helppo ostaa kun saa tilattua Sokokselta! :)

      Poista