tiistai 17. toukokuuta 2016

Täydellistä huulipunaa metsästämässä

lipstick
Babylips / NYX - Buenos Aires  / Lumene Natural Code - Creamy Melon / Make-up Store - prairie / MAC - ravishing

Vähän muita juttuja reissupostausten väliin! Oon kehittänyt itselleni jonkilaisen pakkomielteen löytää täydellisen värinen persikkainen huulipuna. Mulla oikeastaan on yksi, joka on juuri oikean sävyinen, varsinkin kesäisin (näkyy käytössä täällä, kuvassa toinen oikealta), mutta tossa Make-up Storen huulipunassa koostumus saa mun huulet kuivumaan. Voitte vaan kuvitella, ettei se siis pysy kauaa nättinä! Oon ratkaissut tätä ongelmaa sillä, että lisään oranssia baby lipsiä huulipunan päälle tarvittaessa, mutta se saa huulipunan hieman leviämään yli huulien. Macin oranssi huulipuna on aika uusi ja tykkään kyseisestä sävystä, mutta se ei oo ihan sitä, mitä hain. Pyysin nimittäin Ninniä tuomaan mulle huulipunan Tallinnasta ja Macin nettisivuilla se näyttä tältä. Tiesin, ettei kuva vastaa täysin todellisuutta, mutta tää ero on jo aika suuri, haha. Lisäks toi leviää tosi helposti päivän aikana ilman huultenrajauskynää, eikä mulla oo oikean sävyistä siihen. No, ei tuokaan käyttämättä jää, täytyy testata värittömän rajauskynän kaa! Uusin tuttavuus on Nyxin soft matte lip cream, joka on koostumukseltaan tosi ihana huulilla, mutta jättää päivän mittaan sellaisen vaalean raidan huulten sisäpintaan. En ole vielä keksiny, millä ratkaisen tän!

lipstick2

Kattelin New Yorkistakin ihan sivusilmällä noita huulipunia, mutta innostuin meikkiostoksilla sit ihan muista jutuista kuin huulipunista niin ne vähän jäi.. Mikä on teidän lempihuulipunamerkki? Mun luottohuulipuna on tosiaan Macin mineraalihuulipuna, siinä väri pysyy tosi hyvin paikoillaan, eikä se kuivata huulia, mutta en löytänyt niiden valikoimasta sopivaa sävyä. 

Eli nyt kaipaisinkin teidän vinkkejä! Mikä on teidän mielestä paras huulipunamerkki? Tai onko teillä jotain kikkoja siihen, ettei huulipuna kuivais niin pahasti päivän mittaan? :)

16 kommenttia:

  1. Ehkä paras huulipunamerkki, mitä mulla on; NYX ja Gosh! Ja mä laitan aina ennen mattasen huulipunan laittoa kerroksen huulirasvaa alle, jotta huulet ei kuivuis pahasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että se puna ei pysy sillon ihan niin hyvin? :s Käytän tätä kikkaa kyllä siis itekin välillä :D Mut Goshia en ookaan testannut, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. Ehottomasti YSL:n rouge pur couture punat! (Varsinkin sävyt 06 ja 23 <3) Mulla pysyy väri huulissa koko päivän syömisestä ja juomisesta huolimatta. Ja kuivaamista oon kanssa ehkässy laittamalla huulirasvaa mutta laitan sen tuntia ennen kun huulipunan niin se ehtii imeytyä huuliin ja kosteuttaa kunnolla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YSL:ää en ookaan kokeillut! En oo ikinä kuullut niistä mitään huonoa, niin ehkä nekin kannattais tosiaan kokeilla ;D Niin, laittais sitä heti ekana aamulla, hyvä vinkki! Kiitos :)

      Poista
  3. Mun luottohuulipunat löytyy halppismerkki Viva la divalta (jota saa Kickseistä) vähän nää arvelutti ekan kerran, mutta jonkun toisen kehujen perusteella testasin ja voin jakaa tätä kehua eteenpäin. Paljon sävyjä, todella pigmenttiset värit jos haluaa vähän näyttävämpää punaa ja sitten ovat koostumukseltaan ihan parhaita - ei juuri tarvitse päivän mittaan lisäillä ja silti säilyttävät huulet kosteina. En muista yhtään onko persikkaisia sävyjä, mutta voisin kuvitella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho ei ois ikinä uskonu, ne on nimittäin eka merkki, mikä mulle tulee mieleen kun oikeesti puhuu kunnon halpismerkeistä! :D Kiitos tästä vinkistä, pakko kurkata niitä ens kerralla! :)

      Poista
  4. Haha mulla on vähän sama juttu, että yritän metsästää just tietyn sävyistä- vähän semmonen marjaista (?)- huulipunaa, mutta millään ei nyt vaan täsmää! :D

    Ostin yhden tuotteen NYX.ltä, mutta se olikin semmonen barbipinkki, joka näyttää mun huulilla ihan järkyttävältä.. :D Muuten toi NYX on kyllä hyvin levittyvää, I like <3 Kerro ihmeessä jos saat ton ongelman ratkaistua, sillä mulla käy samalla tavalla sen kanssa, että päivän mittaan jää vaalea rantu... Hehe näiden sun kuvien inspiroimana mun hankintalistalle tais tulla just uus huulipunasävy :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, toi on kyllä pettymys kun joku tuote näyttää sit ihan kauheelta itellä! :D Joo jaan vinkin täällä jos saan sen ratkaistua! ;)

      Poista
  5. Voi kuoria huulet ensin, vain mielikuvitus rajana millä (öljyt, hunaja, sokeri ja harjaus jollain karheella). Hyvä kosteuttaja on kurkku. Öljyt voi jättää yöksikin. Jos laittaa huulirasvaa se on hyvä poistaa ennen huulipunaa, sen tarkoitus on hoitaa ei mönjätä meikkausta. Kaikki tietysti yksilöllistä. Mutta toi kuoriminen on ihan järkevää, koska muutenhan ne rohtumat ja kuivunut solukko vaan puuroutuu päivän mittaan huulipunan alla. Täällä toiminut kohtuullisesti. Veden juominen säännöllisesti kosteuttaa koko kehoa, myös huulia. Toivottavasti jotain hyötyä tästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos näistä! Toi kuoriminen unohtuu liian usein, vaikka siitä ois varmasti hyötyä! :)

      Poista
    2. Näit vinkkejä olisin itekin kertonu! Mä ite kuorin, rasvaan tosi huolellisesti, ehkä vähän överisti, sitten taputtelen ylimääräiset voiteet vaikka paperiin. Sitten päälle NYXin huulipunan pohjustajaa, joka tasottaa huulia, ja saa huulimeikin pysymään rajojen sisällä. :) Eli jos on liikaa huulirasvaa, se liuottaa sen huulimeikin pois. Myös rajauskynä auttaa siihen, ettei huulimeikki karkaile. Mut suosittelen tosiaan tota pohjustajaa, ei ollu ees kovin kallis!

      Poista
    3. Mulla itseasiassa on tota pohjustusta mut en oo vielä ehtiny kunnolla testailee sitä! Kiitos vinkeistä! :)

      Poista
  6. Mä tykkään eniten Macin sekä Urban Decayn omista :) Varsinkin mattaisista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Macit on kyllä ihan huippuja, en vaan löytänyt niiltä sitä oikeeta sävyä! :s Mut Urban Decayta en ookkaan koittanu, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  7. Rimmelin lasting finish lipstick on mun ihan lemppari!! Mulla on siitä kirkkaanpunainen ja se ainakin pysyy huulilla koko päivän ja antaa näkyvän värin huulille, suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rimmelin meikkejä ei ookaan varmaan tullut koskaan käytettyä! Kiitos siis vinkistä! :)

      Poista